Rozstrzygamy wątpliwości wobec zakupu nowej infrastruktury sprzętowej.
Istnieje alternatywa pod postacią wydzierżawienia naszego sprzętu na czas trwania umowy.
Jeśli uważasz, że nie posiadasz wystarczającej wiedzy, doświadczenia i czasu – zapraszamy: zgłoś się do nas.
WSPARCIE
Profesjonalne zarządzanie serwerami jeszcze nigdy nie było tak łatwo dostępne. W ramach naszego Biura Obsługi Klienta zrezygnowaliśmy z elementów, które kojarzą się nam z niewydolnymi infoliniami i odpowiedziami, które niczego nie wyjaśniają.
Nasi specjaliści - informatycy są pierwszym kontaktem w przypadku wystąpienia sytuacji awaryjnych. Nie ukrywamy się za pośrednikami.
Jesteśmy "pod ręką" wtedy kiedy do nas masz pytanie albo prośbę o pomoc. W innych przypadkach nie widzisz nas - widzisz efekt naszych działań w postaci tego, że "wszystko działa".